نوشته شده توسط : danial

Task managerکه مهم ترین کاربرد آن بستن برنامه های ویروسی و مشکل دار است، ممکن است توسط ویروس ها و نرم افزار های جاسوسی غیرفعال شود. در چنین مواردی ارور task manager has been disabled by your administrator  رخ می دهد. برای رفع ارور task manager has been disabled by your administrator  می توانید از طریق Start وارد گزینه ی Run شوید و عبارت Gpedit.msc را تایپ کنید. پس از  Enter زدن پنجره ای باز می شود. به User Configuration رفته و از بخش  Administrative Templates گزینه ی System را انتخاب کرده سپس Ctrl+Alt+Del Options  را بزنید.در مرحله ی بعد از سمت راست بر روی Remove Task Manager  دبل کلیک کنید و تنظیمات آن را بر روی Not Configured یا  Disabled قرار دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به سایت سامانه رفع مشکلات رایانه و موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/601/رفع-ارور-task-manager-has-been-disabled-by-your-administrator.html

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

شاید بارها برایتان پیش آمده باشد که بخواهید شخصی را بلاک کنید تا نتواند برای شما پیامی ارسال نماید. خوب است بدانید که برای بلاک افراد ناشناس در واتساپ شما به آسانی می توانید در صفحه ی چت گزینه ی Block را انتخاب کنید. برای بلاک کردن مخاطبین در واتساپ هم کافی است وارد Setting شده و از بخش Privacy گزینه ی Account را انتخاب کنید. در این بخش با کلیک بر روی Blocked contats می توانید فرد مورد نظر را به لیست اضافه کنید یا شخصی را که قبلا بلاک شده آنبلاک کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به سایت سامانه رفع مشکلات رایانه و موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/603/نحوه-بلاک-کردن-در-واتساپ-و-آنبلاک-کردن-در-واتساپ.html

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

اسکرین شات یکی از قابلیت های پراستفاده جهت ذخیره سازی اطلاعات کلیدی موجود در تلگرام و دیگر پیامرسان ها محسوب می شود. اما در مواردی کاربران برای استفاده از این قابلیت با خطا هایی مانند Unable to capture screenshot و Prevented by security policy روبرو می شوند.برای رفع مشکل اسکرین شات در تلگرام وارد برنامه شده و به Settings مراجعه کنید سپسPrivacy and Security  را انتخاب کرده و Passcode Lock را بزنید. اگر رمز عبور شما قبلا فعال شده باشد، باید برای ورود آن را وارد نمایید. در پایان برای رفع مشکل اسکرین شات در تلگرام گزینه ی Allow Screen Capture را فعال کنید. برای اطلاع از چگونگی رفع مشکل اسکرین شات در موبوگرامو تلگرام طلایی به سایت رفع مشکلات رایانه ای هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/598/آموزش-رفع-مشکل-اسکرین-شات-در-تلگرام-،-تلگرام-طلایی-و-موبوگرام.html

 



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

اصطلاح بریک شدن زمانی استفاده می شود که گوشی روشن نشده و یا دیگر نتوان آن را مورد استفاده قرار داد. در چنین حالتی سیستم عامل نصب نشده و گوشی به کامپیوتر متصل نمی شود. اگر گوشی شما دچار بریک نرم افزاری شده باشد احتمالا با پاک کردن کش و دیتا قابل بازگشت است. برای حل مشکل بریک شدن گوشی آن را خاموش کرده و با مد ریکاوری بوت شوید. با ورود به ClockworkMod به بخش advanced  رفته و Wipe Dalvik Cache را انتخاب کنید سپس از منوی اصلی Wipe Cache Partition را بزنید و در آخر پس از پایان کار گزینه ی Wipe Data/Factory Reset را انتخاب کنید. با این کار تمامی تنظیمات و اپلیکیشن های گوشی شما پاک می شود اما اگر رام مشکلی نداشته باشد با ریبوت کردن مشکل بریک شدن گوشی رفع می شود. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/600/حل-مشکل-بریک-شدن-گوشی.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

چراغ های مودم زایکسل DEL 1312-T10B عبارتند از : 
چراغ پاور : چراغ پاور باید به صورت ثابت و فیکس روشن باشد . 
چراغ اترنت : این چراغ نشان دهنده ارتباط فیزیکی مودم با کامپیوتر یا تلویزیون هوشمند می باشد . 
چراغ WLAN : در مودم های  وای فای  چراغی با نام  Wireless یا WLAN برای نشان دادن وضعیت روشن بودن وای فای وجود دارد . 
چراغ چراغ WPS : این چراغ مربوط به نوعی مکانیزم امنیتی برای وایرلس می باشد که بهتر است هیچ گاه آن را فعال نکنید .
چراغ DSL : در صورتیکه چراغ اینترنت خاموش یا قرمز باشد بدان معناست که قطعی اینترنت از طرف شرکت طرف قرارداد اینترنت شما می باشد یا نیاز به تنظیم مجدد مودم می باشد تا ارتباط با شرکت سرویس دهنده اینترنت شما برقرار گردد.
چراغ USB : در صورت استفاده از پورت USB مودم ، در مواردی مانند به اشتراک گذاری فایل یا اتصال دانگل 3g یا 4g یا به اشتراک گذاری پرینتر این چراغ روشن می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آشنایی با چراغ های مودم  زایکسل DEL 1312-T10B مقاله اینترنت کمک را مطالعه نمایید . 

 

www.internetkomak.com/a/v/آشنایی-با-چراغ-های-مودم-زایکسل-DEL-1312



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

به نقل از رایانه کمک اینترنت کمک در صورتی که با مشکل باز نشدن صفحه تنظیمات مودم زایکسل DEL1312-T10B مواجه شدید ابتدا مودم خود را خاموش روشن کرده و در صورتی که مشکل شما حل نشد از صحیح بودن آی پی خود اطمینان حاصل نمایید . برای این کار وارد پنجره cmd شده و دستور ipconfig را تایپ کرده و اینتر کنید . مشاهده خواهید کرد که در سطر آخر در قسمت Ethernet adapter Ethernet در ردیف Default Gateway آدرس آی پی رابط مودم خود را می توانید ببینید. در صورتی که آی پی صفحه تنظیمات مودم خود را به درستی وارد کرده بودید مجددا وارد پنجره cmd شده و دستور ping DefaultGateway را تایپ نمایید و اینتر کنید . توجه داشته باشید که در قسمت DefaultGateway باید آدرس آی پی پیدا شده در مرحله قبل را بزنید مثلا: ping 192.168.1.1 
در صورتی که در این ردیف ها عبارتی مثل: Reply from 192.168.1.1: Destination host unreachable و یا Reply from 192.168.1.1: Destination host unreachable وجود داشت، مشکل می تواند از پیکر بندی ویندوز باشد. 
روش بعدی برای حل مشکل باز نشدن صفحه تنظیمات مودم زایکسل DEL 1312  بررسی تنظیمات شبکه در مرورگر می باشد . یکی از دلایل مهم که موجب عدم ورود به صفحه تنظیمات مودم می شود، تنظیمات شبکه در مرورگری است که از آن استفاده می کنید.  استفاده از هر گونه فیلترشکن ، پروکسی و سایر ابزارهایی که داده ها را با واسطه به مقصد می رسانند باعث بروز این مشکل می شوند. برای حل این مسئله ابتدا باید از همه این برنامه ها خارج شده و سپس اقدام به غیرفعال کردن Proxy و برگرداندن تنظیمات مرورگر به حالت پیش فرض نمایید.
چک کردن تنظیمات شبکه ویندوز ، بستن برنامه های مانع شونده و ریست کردن تنظیمات مودم از دیگر روش های حل مشکل بازنشدن صفحه 192.168.1.1 مودم زایکسل DEL 1312  می باشد . 

 

www.internetkomak.com/a/v/باز-نشدن-صفحه-تنظیمات-مودم--زایکسل-DEL-1312



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

اگر تا به حال با خطای 0xc0000098 روبرو شده باشید می دانید که با وقوع آن سیستم شما دیگر نمی تواند وارد ویندوز شود. برای رفع مشکل بوت نشدن ویندوز هنگام نصب و برطرف کردن خطای 0xc0000098  شما می توانید از یک CD ویندوز کمک بگیرید. در ابتدا درست مانند زمان نصب، آن را بوت کنید اما به جای نصب ویندوز جدید گزینه ی Repair your computer را انتخاب نمایید. اگر از ویندوز 7 استفاده می کنید با زدن گزینه ی Startup Repair  سیستم برای رفع مشکلات اقدام می کند. اما در ویندوز 8 و 10 شما باید وارد قسمت Troubleshoot شده سپس  Advanced option را انتخاب کنید. در این قسمت با کلیک بر روی Startup Repair یا Automatic Repair فرآیند رفع اشکال آغاز می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص پیشنهاد می کنیم به سایت رایانه کمک هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/595/رفع-ارور-0xc0000098-در-ویندوز.html

 



:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

همانطور که می دانید در اینستاگرام این امکان وجود دارد که مخاطبین سیم کارت خود را فالو کنید . برای همگام سازی مخاطبین سیم کارت با اینستاگرام باید وارد اکانت اینستاگرام خود شده و روی علامت سه نقطه در بالای صفحه تپ کنید . وارد قسمت follow people شده و مخاطبین خود را که با شماره ذخیره شده در گوشی شما اکانت اینستاگرام دارند فالو کنید . اگر اولین بار است که بعد از ساخت اکانت در اینستاگرام وارد این بخش می شوید عدد کنار بخش Contacts صفر است. با تپ کردن روی گزینه Contacts به صفحه بعدی هدایت می شوید. در این صفحه مشاهده می کنید که مخاطبین سیم کارت شما به لیست شده اند که می توانید با انتخاب گزینه Follow All به همه ی آن ها Request ارسال کنید و یا با انتخاب گزینه Follow کنار هر مخاطب آن را دنبال کنید. 
برای حذف همگام سازی مخاطبین سیم کارت با اینستاگرام نیز باید وارد بخش follow people شوید در صفحه Find Contacts روی سه نقطه بالای صفحه کلیک کنید گزینه Dissconnect را انتخاب کنید تا همگام سازی مخاطبین سیم کارت شما با اینستاگرام قطع شود. همگام سازی نشدن سیم کارت با اینستاگرام به این دلیل است که در یک شبانه روز تنها یک بار می توانید وارد بخش Follow Contacts شوید و اگر بیشتر از یک بار به این بخش مراجعه کنید با پیغام  خطا مواجه می شوید . برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص رایانه کمک هیواتک را ببینید : 

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/597/آموزش-بستن-مخاطبین-در-اینستاگرام.html

 



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

تا به حال شده بخواهید به ایمیل های خود سر بزنید اما به اینترنت دسترسی نداشته باشید؟ شاید برایتان جالب باشد که بدانید گوگل با فعال نمودن قابلیت حالت آفلاین جیمیل مشکل شما را حل کرده است. برای دسترسی به ایمیل ها در حالت آفلاین کافی ست به سایت جیمیل مراجعه کرد و پس از تغییر دادن حساب کربریتان به ظاهر جدید جیمیل، از قسمت تنظیمات وارد تب آفلاین شوید و Enable offline Mail را فعال کنید. سپس باید Gmail Offline app را از وب استور کروم به مرورگر خود اضافه کنید. در آخر به آدرس chrome://apps مراجعه کنید. با انتخاب Gmail Offline می توانید به اطلاعات حسابتان دسترسی داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت رایانه کمک هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/596/آموزش-استفاده-آفلاین-از-جیمیل-در-کامپیوتر-و-گوشی.html

 



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

برای تبدیل گوشی به موس دو روش وجود دارد : تبدیل گوشی به موس با بلوتوث و تبدیل گوشی به موس با وای فای . به نقل از مشاوره تلفنی هیواتک برای تبدیل گوشی به موس با بلوتوث نیاز به نصب نرم افزار داریم . نرم افزار Ultimate Mouse Pro یکی از نرم افزارهایی است که می توانید استفاده کنید . باید این نرم افزار را هم در گوشی و هم در کامپیوتر خود نصب نموده سپس گوشی خود را به یک شبکه مشترک بلوتوث یا وای فای متصل نمایید . حال در گوشی خود لیست گیرندگان ، نام کامپیوتر یا لپ تاپ مورد نظر خود را انتخاب نمایید . 
برای تبدیل گوشی به موس با وای فای نیز باید کامپیوتر و گوشی هوشمند شما به قابلیت WiFi مجهز باشد و در تمام مدت تبدیل گوشی به موس اتصال گوشی و کامپیوتر به یک شبکه وای فای قطع نشود. برای این مورد می توانید از برنامه Remote Mouse استفاده نمایید . باید کامپیوتر خود را به شبکه وای فای متصل کرده و یک IP  از سوی برنامه Remote Mouse دریافت کنید . حال به سراغ گوشی خود رفته و نسخه گوشی برنامه دانلود کنید. پس از نصب برنامه Remote Mouse روی گوشی WiFi خود را روشن و برنامه را اجرا کنید. ادامه مراحل را انجام دهید . برای کسب اطلاعات بیشتر لینک زیر را ببینید : 

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/591/آموزش-تبدیل-گوشی-به-موس.html

 


 



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 شهريور 1397 | نظرات ()