نوشته شده توسط : danial

اگر رم سیستم شما پایین است و همواره با کندی ویندوز روبرو می شوید می توانید با تبدیل فلش به رم تا اندازه ای مشکلتان را برطرف کنید. برای این کار کافی است روی computer خود راست کلیک کنید و properties را بزنید. Advanced system settings را از قسمت سمت چپ صفحه انتخاب کنید و در  پنجره ای که نمایش داده می شود به Advanced مراجعه کنید. سپس بر روی Settings در قسمت performance کلیک کنید و از تب Advanced گزینه change را انتخاب کنید. اکنون Automatically manage paging file size for all drives را غیر فعال کرده و از میان درایو ها فلش را انتخاب کنید. در بخش Custom size فضای مورد نظرتان را وارد کرده و Set را بزنید. در آخر روی  ok کلیک کنید و سیستم را ریستارت کنید. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و آشنایی با سایر روش های بالا بردن حجم حافظه ram با فلش به وبسایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/958/آموزش-استفاده-از-فلش-مموری-به-عنوان-رم-ram.html

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

احتمالا بارها برایتان اتفاق افتاده که هنگام جستجو در اینترنت به اشتباه تب های مرورگرتان ببندید. خوب است بدانید که اگر از مرورگر کروم یا فایرفاکس استفاده می کنید در اینگونه مواقع می توانید برای بازیابی تب های بسته شده اقدام نمایید. برای برگرداندن صفحه بسته شده در کروم کافی است روی نوار بالای صفحه راست کلیک کرده و از میان گزینه ها Reopen closed tab را انتخاب کنید. شما همچنین می توانید به جای این کار از کلید های میانبر استفاده کنید. یعنی کلید های Ctrl+Shift+T را همزمان نگه دارید تا آخرین تبی که بستید مجددا باز شود.شما می توانید همین کار را تکرار کنید تا به ترتیب تمامی تب هایی که بستید بازیابی شوند. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به وبسایت رایانه کمک هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/956/آموزش-برگرداندن-صفحه-بسته-شده-در-فایرفاکس-و-کروم.html

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

همانطور که می دانید یکی از اقداماتی که برای نصب ویندوز روی سیستم باید انجام دهید بوت کردن کامپیوتر است. برای این کار شما باید سیستم خود را ریستارت کنید و قبل از آنکه صفحه ویندوز برایتان نمایش داده شود چند بار کلید ورود به BIOS را بزنید. پس از ورود به صفحه BIOS به تنظیمات بوت کامپیوتر مراجعه کنید و DVD ، CD و یا فلشی را که می خواهید از روی آن بوت شوید به بالا انتقال داده و در صدر لیست اولویت ها قرار دهید. در آخر هم F10 را بزنید تا تنظیمات ذخیره شده و سیستمتان ریستارت شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به وبسایت رفع مشکلات رایانه ای هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/954/آموزش-بوت-کردن-کامپیوتر-و-لپ-تاپ-ویندوز-7-و-8-و-10.html

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

حتما برای شما هم پیش آمده که دفترچه تلفن موبایلتان به طور کامل حذف شود و یا به صورت اتفاقی شماره تعدادی از مخاطبینتان را پاک کنید. در اینگونه مواقع شما می توانید به روش های مختلفی برای ریکاوری دفترچه تلفن اندروید اقدام نمایید. یکی از برنامه هایی که در این زمینه طراحی شده FonePaw Android Data Recovery می باشد. ابتدا این برنامه را دانلود کرده و روی سیستم خود نصب کنید. سپس آن را اجرا کنید و گوشی را به کامپیوتر خود متصل نمایید. پس از شناسایی دستگاه شما می توانید با فعالسازی گزینه Contacts برای بازیابی شماره های سیم کارت خود اقدام نمایید. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به وبسایت مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/953/آموزش-بازیابی-و-ریکاوری-دفترچه-تلفن-و-شماره-های-حذف-شده-در-اندروید.html

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای درج تصویر در اسناد ، وب سایت یا هنگام ارائه مطالب در دانشگاه ، محل کار یا مدرسه خود نیاز به عکس هایی خاص و بدون پس زمینه یا با پس زمینه دلخواه خودتان داشته باشید. حال این سوال پیش می آید که برای حذف بکگراند عکس چه کاری باید انجام دهیم ؟ حذف پس زمینه تصویر به صورت آنلاین امکان پذیر است یا خیر ؟ برای حذف پس زمینه عکس بدون نیاز به نرم افزار چه کارهایی باید انجام دهیم یا اینکه اصلا چه نرم افزارهایی در این زمینه وجود دارد؟

برای حذف پس زمینه عکس بدون نیاز به نرم افزار و به صورت آنلاین مراحل زیر را دنبال کنید :

1. عکس مورد نظر خود را انتخاب کرده و وارد سایت PhotoScissors Online بشید. روی دکمه آپلود کلیک و فایل تصویر را از رایانه انتخاب کنید. به این ترتیب عکس شما باز شده و در مرورگر قابل مشاهده است. بخش چپ صفحه نمایش برای ویرایش و سمت راست نتیجه نهایی را نمایش می دهد.

با نشانگر سبز محل هایی که میخواهید حفظ کنید و با نشانگر قرمز محل هایی که نمیخواهید را نشان گذاری کنید و سپس پس زمینه را حذف و پس زمینه جدید را در صورت تمایل جایگزین کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص حذف بکگراند عکس به سایت رفع مشکلات رایانه ای هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/962/آموزش-حذف-پس-زمینه-عکس.html

 



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

آلوده شدن کامپیوتر و لپ تاپ با ویروس های رایانه ای و در نتیجه هنگ کردن کامپیوتر ، عدم اجرای درست برنامه ها ، دریافت پیغام های خطا و ... یکی از اصلی ترین مشکلات کاربران با رایانه است ، از این رو استفاده از آنتی ویروس های قوی و به روز شده روی هر سیستم از اهمیت ویژه ای برخوردار است . اما گاهی اوقات مجبور به غیر فعال کردن آنتی ویروس در ویندوز هستیم. یکی از سوالات کاربران در این خصوص آموزش خاموش کردن آنتی ویروس ویندوز 7 و روش غیر فعال کردن آنتی ویروس است.

آموزش خاموش کردن آنتی ویروس ویندوز 7

1.در منوی استارت عبارت " Windows Defender " را جستجو و آن را باز کنید.

2.سپس به  قسمت  ، Tools رفته و در صفحه جدید گزینه Options را انتخاب کنید.

3.از پنل سمت چپ ، گزینه Administrator رو انتخاب کرده و در صفحه بعد تیک گزینه Use this Program را برداشته و دکمه Save را بزنید .

4.حال در پنجره کوچک با انتخاب گزینه Yes تغییرات را تایید و ویندوز را ری استارت کنید. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص غیر فعال کردن آنتی ویروس در ویندوز 8.1 و 10 به سایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/959/آموزش-غیر-فعال-کردن-آنتی-ویروس-در-ویندوز.html

 



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که فایل پاورپورینتی که برای ارائه پروژه یا پایان نامه تان آماده کرده اید ، با مشکلاتی مواجه شود که یکی از آنها مشکل بهم ریختن فونت در پاور پوینت باشد. حتما می دانید که اصلاح و برگرداندن فایل به حالت قبلی مستلزم صرف وقت و زحمت زیادی است.

در همه نسخه های مایکروسافت پاورپوینت هنگام مشاهده یک ارائه در یک کامپیوتر متفاوت فونت ها ممکن است تغییر کند ، این زمانی رخ می دهد که فونت های مورد استفاده در سیستم جدید نصب نشده باشد ، هنگام اجرای یک فایل پاورپوینت در رایانه ای که فونت های مورد استفاده را نداشته باشد ، رایانه یک فونت که از نظر خودش شبیه به آن فونت است را جایگزین می کند که گاهی اوقات فاجعه به بار می آید و با مشکل بهم ریختن فونت در پاورپوینت مواجه می شویم.

برای حل مشکل برعکس شدن کلمات در پاورپوینت چند راه حل وجود دارد :

1. از فونت های معمول استفاده کنید.

بهترین راه حل و برای جلوگیری از بهم ریختن فونت در پاورپوینت سعی کنید تا حد امکان از فونت های رایج استفاده کنید مانند Arial ، Times New Roman و ... .

2. فونت های جدید نصب شده را در همه رایانه ها نصب کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص به هم ریختن فونت در پاور پوینت به سایت رفع مشکلات رایانه و موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/955/آموزش-رفع-مشکل-برعکس-شدن-و-بهم-ریختن-فونت-در-پاورپوینت.html

 



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

همانطور که می دانید پاور پوینت از زیرمجموعه های پرطرفدار نرم افزار آفیس می باشد ، هنگامی که قصد دارید مطلبی را به کسی ارائه یا آموزش دهید این نرم افزار می تواند کمک خوبی به شما در ارائه بهتر مطالب داشته باشد.

برای قرار دادن فیلم در پاورپوینت ، برنامه پاورپوینت را اجرا نموده ، از منوی File قسمت New را انتخاب نمایید. در صفحه ای که باز می شود می توانید یکی از تم های پیش فرض را انتخاب کنید. پس از انتخاب تم اولین اسلاید باز می شود ، برای ایجاد اسلاید جدید می توانید از گزینه New Slide استفاده کنید.

در مطلب زیر ، سایت اینترنت کمک بخوبی روش های گذاشتن فیلم در پاورپوینت را آموزش می دهد:
 


:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

همه ما در هنگام کار کردن با تلگرام ممکن است اشتباهاتی را انجام دهیم مثلا اکانت خود را پاک کنیم و به دنبال برگرداندن اکانت تلگرام خودمان باشیم. و یا اینکه به دنبال راهی برای بازگردانی تلگرام از طریق ایمیل باشیم و رمز دوم خود را دور بزنیم.

راه حل اصلی به منظور برگرداندن یا بازیابی اکانت تلگرام مربوط به مکاتبه با پشتیبانی این برنامه می باشد ، تلگرام به طور اختصاصی فرومی را ارائه نموده که از طریق آن شما می‌توانید گزارش هر مشکلی که برای اکانت تلگرامتان ایجاد شده را برای پشتیبانی تلگرام ارسال کنید و سایر مراحل کار را به تلگرام و تیم آن بسپارید. برای مکاتبه با تلگرام برای بازیابی اکانت خود مراحل ذیل را طی کنید :

در بخش  اول مشکل خود را مطرح کنید و از تلگرام درخواست بازگرداندن اکانت تلگرام خود را نمایید . به این نکته توجه داشته باشید که پیغام شما باید به زبان انگلیسی نوشته شود و در متنی که وارد می کنید سعی کنید اطلاعاتی مثل تاریخ و محل ایجاد اکانت ، آخرین زمان دسترسی و سایر اطلاعاتی که می تواند به اثبات مالک بودن شما کمک کند را به صورت خلاصه وارد نمایید . در بخش بعدی تلفن متصل به اکانت حذف شده را به صورت بین المللی (98+) وارد نمایید و در بخش بعدی یک آدرس ایمیل معتبر وارد کنید زیرا نتیجه درخواست شما به آدرس ایمیلی که در این بخش وارد کرده اید ارسال خواهد شد . بعد از پر کردن اطلاعات دکمه Submit را انتخاب کنید .

ادامه مقاله را در سایت اینترنت کمک بخوانید:

www.internetkomak.com/a/v/آموزش-برگرداندن-اکانت-تلگرام

 



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

این روز ها کمتر کسی است که با تلگرام آشنایی نداشته باشد. این پیام رسان دارای ویژگی و امکانات متنوعی است که یک سری از آنها علاوه بر محاسنی که دارند در کنار خود معایبی را نیز به همراه دارند.

دانلود خودکار تلگرام برای بعضی از کاربران یک حسن به حساب می آید که در کانال و گروه های خود دیگر نیاز نیست فایل های صوتی و تصویری خود را به صورت تک به تک باز کنند. اما این ویزگی باعث استفاده زیاد از حجم اینترنت شما می شود. با مراجعه به بخش تنظیمات تلگرام می توانید غیر فعال کردن دانلود خودکار تلگرام را انجام دهید.

در سایت اینترنت کمک مقاله ی جامعی در این باره وجود دارد که در زمینه جلوگیری از دانلود خودکار تلگرام به شما کمک می کند.

www.internetkomak.com/a/v/آموزش-غیر-فعال-کردن-دانلود-خودکار-در-تلگرام



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

اگر شما هم قصد دارید تصاویر خود را در شبکه های اجتماعی اشتراک گذاری کنید اما نمی خواهید دیگران بتوانند آن ها را بدون ذکر منبع کپی کنند می توانید برای گذاشتن واترمارک روی عکس اقدام نمایید. برای قرار دادن واترمارک روی عکس در کامپیوتر می توانید از برنامه Paint استفاده کنید. عکس خود را در این برنامه باز کنید و از نوار بالای صفحه گزینه A را انتخاب کنید. سپس در محل مورد نظرتان کلیک کرده و نام خود یا پیجتان را تایپ کنید. شما می توانید فونت یا رنگ و سایز نوشته را به دلخواه تنظیم کرده و تصویر را ذخیره کنید. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و اطلاع از نحوه گذاشتن لوگو روی عکس در اندروید به وبسایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/949/آموزش-گذاشتن-واترمارک-و-لوگو-روی-عکس.html

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

تمام شدن شارژ یکی از مشکلاتی است که برای تمامی کاربران سیمکارت های اعتباری اتفاق میفتد. برای اینکه هنگام صحبت شارژتان تمام نشود و برای برقراری تماس در مواقع ضروری با مشکل کمبود شارژ روبرو نشوید می توانید به روش های مختلف برای دریافت موجودی سیم کارت اعتباری ایرانسل ، همراه اول و رایتل اقدام نمایید. اگر از سیمکارت همراه اول استفاده می کنید کد  *10*121# را از سیمکارت خود شماره گیری کنید و برای اطلاع از باقیمانده شارژ رایتل از کد دستوری #140* استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به وبسایت هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/951/آموزش-اطلاع-از-باقیمانده-شارژ-همراه-اول-،-ایرانسل-و-رایتل.html

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

همانطور که می دانید همه مردم به ماشین حساب نیاز دارند و سال هاست که بسیاری از محاسبات را به کمک ماشین حساب انجام می دهند ، از طرفی استفاده از تلفن همراه هم گسترش روز افزونی دارد و در نتیجه داشتن یک ماشین حساب مهندسی اندروید خیلی کارا خواهد بود. یکی از سوالات کاربران این است که سایت های دانلود ماشین حساب مهندسی پیشرفته برای اندروید چیست ؟ آیا این ماشین حساب های مهندسی روی همه نسخه های اندروید قابل استفاده است یا خیر؟ 

در این قسمت می خواهیم به معرفی و ارائه لینک دانلود ماشین حساب مهندسی اندروید بپردازیم.

ماشین حساب اندروید +Calc

+Calc یک ماشین حساب جدید و با کیفیت بالا است. این برنامه ریاضی پاسه و برخی از توابع جبری را دریافت می کند ، یک اپلیکیشن رایگان و جایگزین برای برنامه حسابدار سهام است.

 

ماشین حساب اندروید Calcu

Calcu یکی از محبوب ترین برنامه های ماشین حساب اندروید است. برخی از ویژگی های این ماشین حساب تاریخچه محاسبات ، کلید های حافظه ، تم ها ، کنترل های حرکت و ... است . اما دارای توابع کافی برای فراتر رفتن از آنچه که معمولا در ماشین حساب های اساسی پیدا می کنید. نسخه رایگان برنامه حاوی تبلیغات است. شما می توانید تبلیغات را فقط برای خرید 1.99 دلار حذف کنید. در غیر این صورت دو نسخه اساسا یکسان هستند. این یک رقیب خوب برای برنامه ماشین حساب سهام است که در بیشتر دستگاه ها می آید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ماشین حساب اندروید به سایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/950/معرفی-و-دانلود-بهترین-ماشین-حساب-های-اندروید.html

 



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

گاهی اوقات پیش می آید که فایل وردی به دست ما می رسد یا از اینترنت دانلود می کنیم و این فایل حاوی تصاویری است که می خواهیم به صورت جداگانه از آن استفاده کنیم ، اگر قبلا تجربه انجام این کار را داشته باشید حتما می دانید که امکان استخراج عکس از Word وجود نداشت و نمی توانستیم تصاویر را دانلود یا ذخیره کنیم. حال سوال اینجاست نحوه برداشتن عکس از ورد چگونه است ؟ برای جدا کردن عکس ها از فایل ورد نیاز به برنامه خاصی داریم یا از طریق خود برنامه می توان برداشت؟

برداشتن عکس از ورد به صورت تکی

اگر در فایل وردی که استفاده می کنید ، می خواهید تنها یک عکس را ذخیره و جدا کنید ، کافیست روی عکس کلیک راست کرده و گزینه Save as Picture… رو انتخاب و مسیر ذخیره سازی عکس و نام آن را تعیین و روی دکمه Save کلیک کنید.

استخراج عکس از Word به صورت گروهی

گاهی فایل ورد تصاویر زیادی دارد و نمی توان همه آنها را تک تک ذخیره کرد مگر با صرف وقت زیاد! در چنین شرایطی چگونه از ورد عکس بگیریم ؟ در چنین شرایطی باید از تبدیل فایل ورد استفاده کنید.فایل را باز کرده و از بخش Save as ، منوی کشویی گزینه Save as type را روی ( web page (*.htm;*.html تنظیم و مسیر دهی کنید. با مراجعه به مسیر تعیین شده ، یک فولدر زرد رنگ حاوی همه تصاویر موجود در فایل ورد را مشاهده خواهید کرد. حال با انتخاب تمام عکس ها در ورد می توانید به ادامه کارتان بپردازید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برداشتن عکس از ورد به سایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/952/آموزش-نحوه-برداشتن-عکس-از-ورد.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به خاطر مشغله ذهنی و درگیری های کار و فعالیت های روزمره از ارسال یک اس ام اس مهم مثل تبریک تولد ، تبریک سالگرد ازدواج ، پیام تسلیت و ... غافل شده باشید و به دردسر افتاده باشید یا زمانی برای جبران آن نداشته باشید.  از این رو برای این دسته از افراد قابلیت زمان بندی هر کاری اهمیت ویژه ای دارد و از نرم افزارهایی که قابلیت زمان بندی و ارسال اس ام اس در زمان مشخص دارند ، استقبال می کنند.

به عنوان مثال شما باید یک پیام مهم را ارسال کنید اما یا خیلی زود است یا خیلی دیر!!!! بنابراین بهترین راه حل ارسال اس ام اس زمانبندی شده است ، ما در ادامه می خواهیم نرم افزار ارسال اس ام اس زمان بندی در اندروید را به شما معرفی کنیم.

 

ارسال اس ام اس زماندار با نرم افزار Alpha Messaging

برنامه Alpha Messaging خود به عنوان دستیار اس ام اس هوشمند  است و به این معناست که می تواند به طور خودکار اس ام اس را در تاریخ و زمان مشخصی در آینده ارسال کند. یکی دیگر از ویژگی های این برنامه پاسخ خودکار به تماس های دریافتی و اس ام اس هاست.

هر اس ام اس زماندار در این برنامه یک Event نامیده می شود و هر Event یا رویداد می تواند بر اساس تاریخ ( یکبار ) یا روزانه ( هفتگی ) ارسال شوند. برای رویدادهای روزانه شما باید چندین روز در هفته را مشخص کنید. برای پاسخ های تهیه شده شما باید Quite Modeرا فعال کنید. شما می توانید چندین پاسخ ایجاد کنید که هرکدام یک عنوان و پیام را داشته باشد و زمانی Quite Mode فعال باشد ، شما باید یکی از پاسخ های خود را به عنوان Active (فعال) تعیین کنید و آن را به هرکسی که تماس می گیرد یا پیام ارسال می کند به صورت خودکار ارسال کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ارسال اس ام اس زماندار به سایت رفع مشکلات رایانه ای هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/948/آموزش-ارسال-اس-ام-اس-زماندار-یا-زمانبندی-شده-در-اندروید-و-آیفون.html

 



:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

همانطور که مطلع هستید اپ استور یکی از اپلیکیشن های دانلود برنامه و بازی برای گوشی های دارای سیستم عامل iOS است ، یکی از مشکلاتی که کاربران این دستگاه ها با نرم افزار اپ استور دارند ، مشکل دانلود از اپ استور هست . ما در این پست می خواهیم درباره علت بروز مشکل دانلود از اپ استور اطلاعاتی را در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم.

در پاسخ به سوال کاربرانی که می پرسند چرا نمیتونم از اپ استور دانلود کنم باید بگوییم که به دلیل تحریم هایی که شرکت اپل برای ایران گذاشته  ، مشکلات نرم افزارها ، عدم تطابق تاریخ و ساعت با سرورهای اپل ، قرار گرفتن IP ایران در بلک لیست و ... گاهی اوقات مشکلات و اختلالاتی در دانلود از برنامه اپ استور به وجود می آید.

خطای 1009 هم گاهی اوقات هنگام دانلود از App Store رخ می دهد و باعث بروز مشکل دانلود از اپ استور می شود .

این خطا به دلیل قرار گرفتن IP ایران در لیست آی پی هایی که اپ استور از آن پشتیبانی نکرده رخ می دهد. اپل معمولا در بازه زمانی بین 2 روز تا 2 هفته اقدام به تازه سازی لیست IP هایی که پشتیبانی نمی کند کرده و در آن مدت به دلیل قرار گرفتن IP ایران در بلک لیست ، نمی توان از اپ استور برنامه یا بازی دانلود کرد.

برای حل مشکل دانلود نشدن از اپ استور ، ابتدا نرم افزار را به روز رسانی کنید و باز امتحان کنید ، چنانچه باز هم مشکل وجود داشت ، با استفاده از تنظیمات خود دستگاه یا نرم افزارهای جانبی اقدام به تغییر آی پی نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص حل دیگر مشکلات دانلود از اپ استور به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/76/حل-مشکل-دانلود-از-اپ-استور.html

 



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

احتمالاشما هم هنگام فروش کامپیوتر به فکر فرمت کردن هارد افتاده اید. یکی از روش های انجام این کار استفاده از Disk Management است. کلید های win+R را همزمان بزنید. در پنجره RUN عبارت diskmgmt.msc را وارد کرده و اینتر بزنید. اکنون در پنجره Disk Management روی درایو مورد نظر راست کلیک کرده و Format را انتخاب کنید. در پنجره جدید File system را بر روی NTFS قرار داده و OK  را بزنید تا فرآیند فرمت هارد آغاز شود. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به وبسایت رفع مشکلات رایانه ای هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/946/آموزش-فرمت-کردن-انواع-هارد.html

 



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

اگر  شما هم در خونه و محل کارتون از وای فای استفاده می کنید و می خواهید مطمئن شوید که کسی بدون اجازه از اینترنتتان استفاده نمی کند ، می توانید با کنترل افراد متصل به وای فای خیالتان را راحت کنید. شما می تونید از مرورگر کامپیوتر یا گوشی وارد آدرس 192.168.1.1 شده و در تنظیمات مودم افراد متصل به وای فای را پیدا کنید. علاوه بر آن شما می توانید از نرم افزار مشاهده افراد متصل به وای فای استفاده کنید. Fing یکی از این برنامه هاست که می تواندبه سرعت لیست تمامی افراد متصل را به شما نمایش دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و دانلود برنامه Fing به وبسایت حل مشکلات اینترنت و مودم هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/943/آموزش-مشاهده-افراد-متصل-به-وای-فای.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

برای حذف اکانت یوتیوب شما باید اول کانال یوتیوب خود را حذف کرده و سپس یوتیوب را از جیمیل خود حذف نمایید. برای این کار در حساب کاربری یوتیوب بر روی تصویر خود کلیک کنید و Settings  را بزنید. سپس از قسمت سمت چپ  Advanced settings را زده و گزینه delete channel را انتخاب نمایید. در ادامه گزینه I want to permanently delete my content و انتخاب کرده و نهایتا DELETE MY CONTENT تا پس از تایید ایمیل ، کانال حذف شود. اکنون برای حذف کامل اکانت از یوتیوب وارد جیمیل خود شده و بعد از انتخاب چرخ دنده ، Settings  را بزنید. از تب Accounts and Import  گزینه Other Google Account Settings را انتخاب کرده و از بخش Data & personalization روی Delete a service or your account کلیک کنید. در نهایت Delete a service را انتخاب کرده و کزینه سطل زباله روبروی یوتیوب را بزنید تا اطلاعات آن به طور کامل حذف شوند. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به وبسایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه کنید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/947/آموزش-حذف-اکانت-یوتیوب.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

حتما برایتان اتفاق افتاده که هنگام استفاده از سیستم ، کامپیوتر یا لپ تاپ شما هنگ کند. در این مواقع نه می توانید به کار خود ادامه دهید و نه می توانید برنامه ای را که استفاده می کردید ببندید. شاید ریستارت کردن ویندوز این مشکل را برطرف کند اما برای بستن برنامه های هنگ کرده روش بهتری نیز وجود دارد. برای این کار کافی است کلید های Ctrl+Shift+Esc را همزمان نگه داشته و Task Manager را باز کنید. در تب اپلیکیشن می توانید تمامی برنامه های در حال اجرا را مشاهده کنید. برنامه مورد نظرتان را انتخاب کرده و End Task را بزنید تا سریعا بسته شود. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و آشنایی با سایر روش های بستن برنامه هایی که هنگ کرده اند به وبسایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/945/آموزش-بستن-برنامه-هایی-که-هنگ-کرده-اند-در-ویندوز.html

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

 با توجه به گسترش استفاده از تلفن همراه و سرعت پیشرفت تکنولوژی طی سال های اخیر ، شاید شما هم نام سیم کارت الکترونیکی یا سیم کارت eSIM را شنیده باشید ولی ندانید که این سیم کارت چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟ مهم ترین سوال کاربران این است که تفاوت سیم کارت معمولی و سیم کارت الکترونیکی در چیست ، قیمت آن چقدر است و از کجا می توان تهیه کرد؟

سیم کارت الکترونیکی یا esim چیست ؟

سیم کارت الکترونیکی یا سیم کارت esim ، یک سیم کارت است که در تلفن همراه جاسازی شده است. این قطعه دارای طول و عرض 5 میلی متر است و روی بورد اصلی هنگام تولید نصب می شود و در واقع یک تراشه است که نمیتوان و باید از دستگاه برداشته شود. سیم کارت eSIM گاهی اوقات eUICC (کارت مدار مجتمع شده ) نامیده می شود. اطلاعات مربوط به سیم کارت الکترونیکی توسط اپراتورها سازگار و تجدید پذیر خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سیم کارت eSIM  به سایت رفع مشکلات موبایل مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/944/آشنایی-با-سیم-کارت-الکترونیک-یا-سیم-کارت-esim.html

 



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که اینستاگرام خود را باز کنید و ببینید همه چیز برعکس شده است. علت برعکس شدن اینستاگرام استفاده از زبان فارسی می باشد. چون زبان فارسی از راست به چپ نوشته می شود با فارسی کردن سیستم گوشی تصاویر پروفایل و سایر تنظیمات نیز به سمت راست صفحه منتقل می شوند. برای رفع مشکل برعکس شدن صفحه اینستاگرام  از قسمت تنظیمات وارد "مدیریت عمومی"  شده و در بخش "زبان و ورودی" گزینه "زبان" را انتخاب نمایید. سپس "ویرایش" را از بالا صفحه انتخاب کرده و زبان انگلیسی را درلیست به بالا انتقال دهید. با این کار زبان سیسم انگلیسی می شود و با باز کردن اینستاگرام می بینید که مشکل برطرف شده. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به وبسایت رفع مشکل رایانه تلفنی مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/937/حل-مشکل-برعکس-شدن-صفحه-اینستاگرام-در-گوشی.html

 



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

شما می توانید برای افزایش امنیت حساب آیفون خود از ایمیل نجات اپل آیدی استفاده کنید . با این کار در صورت فراموشی رمز به آسانی می توانید بدون نیاز به سوالات امنیتی پسورد خود را بازیابی کنید. برای این کار به آدرس https://appleid.apple.com/#!&page=signin مراجعه کنید و با وارد کردن اپل آیدی و رمز عبور، حساب کاربری خود را باز کنید. سپس در بخش Security  گزینه Edit را انتخاب کنید و در ادامه Add a rescue email را بزنید تا بتوانید ایمیل موردنظرتان را وارد کنید. با این کار یک کد تایید برای ایمیل وارد شده ارسال می شود که پس از وارد نمودن آن ایمیل پشتیبان اپل آیدی شما با موفقیت فعال می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به وبسایت مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/939/اضافه-کردن-ایمیل-پشتیبان-یا-ایمیل-نجات-اپل-آیدی-apple-id.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

آیکلود یکی از مهمترین خدماتی است که کپانی اپل در اختیار کاربرانش قرر داده تا بتوانند داده های خود را در یک فضای ابری ذخیره سازی کنند. برای فعال سازی icloud ابتدا باید iOS خود را بروزرسانی کنید سپس از قسمت Settings با وارد کردن Apple ID حساب کاربری خود را باز کنید. پس از وارد کردن اپل آیدی و پسورد، iCloud شما فعال می شود. در ادامه برای بررسی تنظیمات ، در بخش Settings  روی نام خود تپ کرده و iCloud را انتخاب کنید. سپس از میان گزینه ها برنامه هایی که می خواهید از iCloud استفاده کنند را فعال نمایید . پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فعال سازی آیکلود به وبسایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه کنید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/941/آموزش-فعال-و-غیر-فعال-کردن-آیکلود-iCloud-در-آیفون-و-آیپد.html

 



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

همانطور که می دانید در حال حاضر اینستاگرام نسخه رسمی برای ویندوز و استفاده در کامپیوتر ندارد . اما کاربران می توانند با روش هایی ، این ویژگی را در مرورگر های خود فعال کنند و استفاده از اینستاگرام را در کامپیوتر خود تجربه کنند.

برای کار با اینستاگرام تحت وب کافی است وارد یکی از مرورگرهای فایرفاکس یا کروم شوید. سپس قابلت استفاده بصورت موبایل را فعال کنید.

برای گذاشتن پست در اینستاگرام با کامپیوتر ، چند روش وجود دارد که هر کدام مراحل خاص خود را دارند. به طور کلی اینستاگرام در حالت عادی، قابلیت ارسال تصویر و فیلم را در نسخه وب غیرفعال نموده است اما با این حال روش هایی برای دور زدن این محدودیت وجود دارد که به آنها خواهیم پرداخت.

همچنین شما می توانید به سادگی در اینستاگرام پست بگذارید. اما برخی امکانات دیگر مثل افکت گذاری و ... را نخواهید داشت.

اگر می خواهید بطور کامل با اینستاگرام تحت وب آشنا شوید مقاله اینترنت کمک را بخوانید:

 

www.internetkomak.com/a/v/آموزش-کار-با-اینستاگرام-تحت-وب

 



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

تلگرام یکی از اصلی ترین نرم افزارهای پیام رسان در ایران است که کاربران زیادی دارد. با توجه به استفاده ی زیاد کاربران ، ممکن است مشکلات زیادی برای کاربران تلگرام پیش بیاید که یکی از آنها می تواند نیامدن کد تلگرام باشد.

این مشکل می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. معمولا کاربران به علت دیلیت اکانت های متعدد ، جریمه می شوند و برای مدتی کد تایید تلگرام برای آنها نمی آید. در این گونه مواقع باید کمی صبر کنند و یا اینکه از روش های دیگر استفاده کنند.

برای حل مشکل عدم دریافت کد تلگرام می توانید وارد وب سایت web.telegram.org شوید و در بخش Phone number شماره خود را وارد کنید و منتظر دریافت کد تلگرام بمانید  که اگر به صورت پیامک دریافت نکردید با شما تماس گرفته شده و به صورت صوتی کد خوانده می شود.

روش های حل مشکل عدم دریافت کد تلگرام ، در مقاله زیر بصورت کامل توضیح داده شده است:

 

www.internetkomak.com/a/v/آموزش-حل-مشکل-عدم-دریافت-کد-فعال-سازی-تلگرام

 



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

یکی از مشکلات اصلی ما در استفاده از ویندوز ها این است که گاهی اوقات می خواهیم دو ویندوز در یک سیستم داشته باشیم و بعد از مدتی یکی از ویندوزها را پاک کنیم. در این مواقع است که باید روش های حذف ویندوز اضافی را یاد بگیریم. 

برای حذف یکی از دو ویندوز کافی است از دستورات ویندوز استفاده کنیم. این کار در مقاله زیر بصورت کامل توضیح داده شده است:

 

www.internetkomak.com/a/v/آموزش-حذف-ویندوز-اضافی

 

یکی دیگر از مشکلات موجود در ویندوز حل مشکل وصل نشدن اینترنت ویندوز 10 است. همانطور که می دانید ویندوز 10 در حال حاضر آخرین نسخه ویندوز است و کاربران زیادی از آن استفاده می کنند. 
در زمان هایی که اینترنت ویندوز شما وصل نمی شود باید از چند مورد مطمئن شوید:
اطمینان از کارت شبکه خود و صحیح کار کردن آن
مشکلات مربوط به فایروال و آنتی ویروس
آپدیت بودن ویندوز 10
 
سایر موارد بطور کامل در مقاله زیر در سایت اینترنت کمک گفته شده است:
 

www.internetkomak.com/a/v/حل-مشکل-وصل-نشدن-اینترنت-ویندوز-10



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

 همانطور که می دانید امروزه افراد تمایل به خرید و استفاده از گوشی های چند سیم کارت دارند و اغلب کاربران چند سیم کارت اعتباری و دائمی استفاده می کنند. حال ممکن است در این بین عده ای افراد سود جو با استفاده از اطلاعات هویتی مشترکان اقدام به خرید و استفاده از سیم کارت با نام و مشخصات شخص دیگری بکنند. تعدادی از  سوالات کاربران این است که چگونه بفهمم چند سیم کارت به نام من است ؟ کد استعلام سیم کارت های به نام چیست ؟ آیا سامانه پیامکی استعلام سیم کارت وجود دارد؟ 

برای استعلام سیم کارت با کد ملی باید شماره ملی تان را به یکی از سامانه های پیامکی 3000150 و 3000504901 ارسال کرده و منتظر دریافت پاسخ از CRA.ir باشید. دقت داشته باشید کد استعلام سیم کارت های ایرانسل ، همراه اول و رایتل یکسان است و از این طریق می توانید سیم کارت های هر سه اپراتور را استعلام بگیرید.

درصورت مغایرت اطلاعات درج شده در سامانه، مشترکان باید با کارت ملی خود به دفاتر اپراتورهای تلفن همراه مراجعه کنند. 

 دریافت استعلام از طریق سامانه و یا پیامک توسط مشترک هر ۱۰ روز یکبار امکان‌پذیر است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص استعلام سیم کارت های ایرانسل به سایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/942/چگونه-تعداد-سیم-کارت-های-به-نام-خود-را-بفهمیم-؟.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

همانطور که می دانید ، در مرورگرها و سایت هایی نظیر یوتیوب ، هرچیزی که جستجو کنید ، در تاریخچه جستجوها باقی می ماند تا بعدا بتوانید به راحتی دوباره آنها را پیدا کنید یا پیگیری کنید که چه سایت هایی را بازدید کرده اید و ... ، از آنجایی که یوتیوب یکی از سایت های پرطرفدار است ، کاربران ویدیوهای مختلفی را در آن تماشا می کنند و یکی از سوالات آنها پاک کردن history یوتیوب است.

پاک کردن کل تاریخچه جستجوهای انجام شده از طریق کامپیوتر

اما برای پاک کردن کل تاریخچه جستجو ، روی VIEW ALL  از گوشه سمت راست و بالای صفحه کلیک کنید و گزینه Search History را انتخاب کرده و روی گزینه "CLEAR ALL SEARCH HISTORY" کلیک کنید تا عملیات حذف تاریخچه جستجو در یوتیوب آغاز شده و به طور کامل حذف شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پاک کردن سابقه جستجو در یوتیوب با گوشی یه سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/940/آموزش-پاک-کردن-سابقه-جستجو-در-یوتیوب.html

 



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

یوتیوب یکی از سایت های پرطرفدار برای آپلود ، مشاهده و به اشتراک گذاری فیلم است. یوتیوب دومین موتور جستجو در اینترنت پس از گوگل است. در ایران نیز این سایت طرفداران خاص خود را دارد ، حال یکی از سوالات کاربران این سایت روش جستجو در YouTube است ، به عبارت دیگر چه روش هایی برای جستجوی ویدیو در یوتیوب وجود دارد.

روش های جستجوی ویدیوهای یوتیوب
در این بخش همانطور که می دانید می خواهیم در مورد جستجو در یوتیوب اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

سایت YouTube Map Explorer

این سایت که در واقع کار یافتن ویدیو با کلیک روی یک موقعیت را انجام می دهد. امکان آن را برای شما فراهم می کند که روی نقشه بزرگ قرارداده شده روی سایت یک مکان را انتخاب کنید و با این روش کل دنیا را بگردید. ویدیو به صورت پاپ آپ نمایش داده میشود و روی نقشه می توانید فیلم را مشاهده کنید ، برای دیدن فیلم های جدید کافیست روی نقظه ای در نقشه کلیک کنید. همچنین برای انتخاب بین آخرین ویدیوها یا فیلم ها قدیمی کافیست سوییچ قرار داده شده در سمت چپ و بالای صفحه را بین دو حالت Classic و Latest جابجا کنید. اگر می خواهید فیلم های مورد علاقه تان را دانلود کنید و روش دانلود را نمی دانید پیشنهاد می کنیم مقاله دانلود از یوتیوب بدون نرم افزار را مطالعه فرمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روش های جستجو در یوتیوب به سایت رفع مشکلات رایانه ای هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/938/آموزش-روش-های-جستجو-در-یوتیوب-YouTube.html

 



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

حتما می دانید که یکی از قدرتمند ترین قابلیت های نرم افزار اکسل ، نوشتن فرمول  در اکسل است. این کار باعث می شود که ما حجم زیادی از داده و اطلاعات را در کمترین زمان ممکن محاسبه کنیم ، در واقع همانند یک ماشین حساب ، اکسل می تواند عملیات جمع ، تفریق ، ضرب و تقسیم را انجام دهد.

فرمول جمع در اکسل

برای نوشتن فرمول جمع در اکسل باید اعداد و داده های خود را وارد نرم افزار کرده و سپس در سلول دیگری عملیات جمع را به یکی از دو شکل زیر تایپ کنید. علامت مساوی اصلی ترین عنصر فرمول نویسی است ، پس دقت داشته باشید در فرمول نویسی اکسل گذاشتن علامت مساوی را فراموش نکنید.

فرمول ضرب

برای نوشتن این فرمول عبارت "=B2*C2" را تایپ کنید.

فرمول تقسیم

برای نوشتن این فرمول عبارت "=B2/C2" را تایپ کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فرمول نویسی اکسل به سایت رفع مشکلات رایانه ای هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/936/آموزش-فرمول-نویسی-در-اکسل.html

 



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

بی تردید آیتونز انقلابی بزرگ در نحوه خرید برنامه ها ، موسیقی و ... در گوشی های آیفون داشت ، اپل این برنامه را با انتشار یک نسخه برای ویندوز برای کاربران بیشتر در دسترس قرار داد و از آن به بعد یکی از محبوب ترین نرم افزارها به شمار آمد. با این حال کاربرانی از نصب نشدن آیتونز روی ویندوز و دریافت پیام های خطا شکایت دارند.

اگر به دنبال دانستن علت نصب نشدن آیتونز در ویندوز هستید ، باید بگوییم که مشکل عدم نصب itunes روی ویندوز به دلایلی از جمله ناسازگاری نرم افزار به روز رسانی اپل ، وجود فایل های نادرست و تکراری در سیستم ، نصب نادرست ویندوز ، عدم دسترسی برای نصب نرم افزار ، آپدیت نبودن برنامه و ... اتفاق می افتد.

برای حل مشکل عدم نصب itunes روی ویندوز طبق دستور العمل های زیر عمل کنید :

1. اطمینان حاصل کنید که شما به عنوان یک مدیر به رایانه خود وارد شده اید.

دقت داشته باشید که ممکن است کاربر شما برای نصب نرم افزار دسترسی و اجازه نداشته باشد ، به همین دلیل مطمئن شوید که با یوزر Administrator وارد شده اید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص علت نصب نشدن آیتونز در ویندوز ، به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/935/آموزش-حل-مشکل-نصب-نشدن-آیتونز-itunes-روی-ویندوز.html

 



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

شاید برای شما هم پیش آمده باشد ارور #value در فرمول نویسی اکسل رو دریافت کرده باشید و هرکاری می کنید ارور برطرف نشود. حال این سوال پیش می آید که واقعا ارور #value در اکسل چیست ، برای رفع خطای #value در فرمول نویسی اکسل چه کاری می توان انجام داد؟

ما در این پست میخواهیم به بررسی این مضووع بپردازیم.

دلایل بروز خطای value در فرمول نویسی اکسل چیست ؟

ارور value در اکسل زمانی رخ می دهد که چیزی در فرمول شما اشتباه تایپ شده باشد یا در فرمول به سلول هایی اشتباه اشاره می کنید در واقع زمانی که شما متن ( رشته و کلمات ) را با اپراتورهای عددی Value ترکیب می کنید رخ می دهد ، اما در حالت کلی این خطا بسیار عمومی است و پیدا کردن علت دقیق آن کمی دشوار است.

یکی از اشتباهاتی که هنگام فرمول نویسی می تواند رخ بدهد و منجر به بروز خطای #value هنگام فرمول نویسی در اکسل شود این است که یک سلول حاوی داده عددی را تقسیم بر سلول دیگری که حاوی داده متنی است بکنید. پس بهتر است دوباره فرمول را بررسی کنید و اگر به سلول اشتباهی اشاره کرده اید یا مقدار نادرستی وارد شده است آن را اصلاح کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ارور Value اکسل ، به سایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/933/آموزش-رفع-خطای-#value-در-فرمول-نویسی-اکسل.html

 



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

همانطور که می دانید و قبلا هم در مقالات مختلف به آن اشاره شده است ، افراد با اهداف مختلفی از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده می کنند ، از جمله این اهداف می توان تبلیغات و بازاریابی ، فروش محصولات ، آموزش و ... را نام برد. برای تبلیغ صفحه اینستاگرام باید علاوه بر تبلیغ در محیط داخلی این برنامه از محیط های خارج از بهره برد. حال یکی از سوالات کاربران بهینه سازی اکانت اینستاگرام برای موتورهای جستجو است که ما در این پست به این موضوع خواهیم پرداخت.

از جمله اقداماتی که برای بهینه سازی اکانت اینستاگرام برای موتورهای جستجو باید انجام داد به شرح ذیل می باشد :

اطمینان حاصل کنید که نمایه شما عمومی است ( پابلیک پروفایل )

پروفایل های Instagram به طور پیش فرض عمومی تنظیم می شوند، به این معنی که هر کسی می تواند به نمایه شما و تمام محتوای شما دسترسی پیدا کند. به عنوان یک بازاریاب، باید از پابلیک بودن پروفایل خود اطمینان حاصل کنید.

برای انجام این کار، وارد پروفایل شده و روی سه خط گوشه بالا و سمت راست تپ کنید و وارد Settings شوید.

سپس چک کنید «Privacy Account» خاموش باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله خصوصی سازی اینستاگرام را مطالعه فرمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهینه سازی اکانت اینستاگرام برای گوگل به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/931/آموزش-بهینه-سازی-اکانت-اینستاگرام-برای-گوگل.html

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

همانطور که می دانید استفاده از تلفن های همراه امروزه بسیار رواج یافته و افراد ساعات زیادی از شبانه روز را مشغول استفاده از این دستگاه ها هستند یکی از نکات قابل توجه این این که تنظیم نور صفحه در اندروید باعث کاهش فشار به چشم و همچنین صرفه جویی در مصرف باتری می شود. مناسب بودن میزان نور در شب و روز  یکی از مواردی است که کاربران را به افزایش نور صفحه اندروید یا کاهش نور صفحه اندروید وا می دارد.

برای افزایش نور صفحه اندروید ، کافیست نوار ابزار بالای صفحه را به سمت پایین کشیده و از نوار تنظیم نور را به سمت راست بکشید.
همچنین می توانید مسیر زیر را دنبال کنید :
Settings > Display > Brightness
و سپس نوار تنظیم نور صفحه در اندروید را به سمت راست بکشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کاهش نور صفحه نمایش اندروید به سایت رفع مشکلات رایانه و موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/929/آموزش-تنظیم-نور-صفحه-اندروید.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

تا به حال شده به جای جستجوی یک متن در گوگل برای سرچ یک تصویر اقدام کنید. شما می توانید برای پیدا کردن یک تصویر در سایز بزرگتر و یا اطلاع از منبع آن، از این نوع جستجو استفاده کنید. برای جستجوی عکس در گوگل با گوشی اندروید می توانید از گوگل کروم استفاده کنید. آن را باز کرده و به بخش تصاویر وبسایت گوگل مراجعه کنید. سپس بر روی سه نقطه بالای صفحه تپ کنید و گزینه Desktop site را انتخاب نمایید. با این کار آیکون دوربین به کادر سرچ گوگل شما اضافه می شود و با انتخاب آن می توانید تصویر مورد نظرتان را برای جستجو آپلود کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با سایر روش های جستجوی تصویری در گوگل با گوشی به وبسایت سامانه رفع مشکلات رایانه و موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/932/آموزش-جستجو-بر-اساس-عکس-در-گوگل-با-موبایل.html

 



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

اگر از واتساپ استفاده می کنید و دوست دارید به جای استیکر های آماده از عکس ها شخصی خودتان استفاده کنید می توانید اپلیکیشن Backgroun Eraser را دانلود و نصب کنید سپس به کمک آن پس زمینه تصاویر مورد نظرتان را جدا کرده و آن ها با فرمت png ذخیره کنید. سپس برای ساخت استیکر واتساپ از برنامه Personal stickers for WhatsApp استفاده کنید. این اپلیکیشن را نصب کنید و پس از اجرا نمودن آن بر روی آیکون + در صفحه ابتدایی تپ کنید. سپس تصاویر ویرایش شده را انتخاب کنید و تیک بالای صفحه را بزنید تا این برنامه با نمایش پیغامی برای افزودن استیکر ها به واتساپ اقدام نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ساخت استیکر شخصی برای واتساپ به وبسایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/930/آموزش-ساخت-استیکر-برای-واتساپ.html

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

اگر قصد دارید با تغییر فونت فارسی در اینستاگرام ظاهر گوشی خود را تغییر دهید خوب است بدانید که روش مستقیمی برای این کار وجود ندارد. اما شما می توانید با تغییر فونت سیستم تمامی نوشته های گوشی از جمله منو های اینستاگرم را مطابق سلیقه خود تغییر دهید. برای این کار به Settings مراجعه کنید و از قسمت Display گزینه Screen zoom and font را انتخاب نمایید. سپس از بخش Font Style فونت مورد نظرتان را انتخاب کرده و بازدن Apply آن را روی گوشی خود اعمال کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و اطلاع از نحوه تغییر فونت استوری اینستاگرام به وبسایت رایانه کمک هیواتک مراجعه فرمایید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/928/چگونه-فونت-اینستاگرام-را-تغییر-دهیم-؟.html

 



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : danial

اگر از اینستاگرام استفاده کرده باشید احتمالا می دانید که هر یک از کاربران می توانند در قسمت بیو توضیحات مختصری برای معرفی خود به دیگران بنویسند. شما می توانید به منظور جذب مخاطب بیشتر، متن جالبی برای بیو خود انتخاب کنید و سپس برای تغییر فونت بیو اینستاگرام اقدام نمایید. به وبسایت lingojam.com مراجعه کنید و متن مورد نظرتان را در کادر سمت چپ وارد کنید. سپس متن خود را با فونت دلخواهتان از سمت راست کپی کنید و در بیو قرار دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در  خصوص نحوه تغییر فونت بیو اینستاگرام به وبسایت هیواتک مراجعه کنید.

www.heyvatech.com/web/articles/view/927/آموزش-تغییر-فونت-بیو-اینستاگرام.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()